Sunday 1 June 2014

Cara Mudah Hilangkan Parut Jerawat & Bintik Hitam Dengan ESP & Vitamin E Shaklee!

Bila tengok cermin, 'Eiiiii.... banyak betul parut jerawat kat muka.'..sampai diri sendiri pun tak sanggup nak tengok wajah sendiri kan! Apatah lagi nak berhadapan dengan orang lain di tempat kerja. Ramai yang menghubungi saya bertanyakan tentang masalah kesan parut jerawat dan kulit yang kering serta kusam. Dah cuba macam-macam produk tenyeh kat muka tapi tetap tak membuahkan hasil. Hehe..tahukah anda sebenarnya KECANTIKAN DALAMAN MEMBENTUK LUARAN?? Tubuh anda sebenarnya kekurangan vitamin tertentu yang mengakibatkan kulit wajah anda tidak bermaya, jerawat tumbuh merata, berminyak, kering, kusam dan macam-macam lagi.

Antara vitamin yang sangat membantu mengatasi semua masalah di atas ialah Vitamin E! Sememangnya vitamin E sudah lama terkenal sebagai vitamin kecantikan!

Secara amnya Vitamin E Shaklee membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.Satu lagi kelebihan Vitamin E Shaklee adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 

Untuk mempercepatkan lagi kuasa penyembuhan dan kesan parut, pelanggan juga disyorkan untuk ambil bersama dengan ESP (Protein soaya). ESP membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Pengalaman pelanggan-pelanggan saya sebelum ini mendapati parut lebih cepat pudar jika diambil bersama Vitamin E dan ESP. 


Jom kita lihat testimoni mereka yang telah mencuba!

Testimoni : Parut jerawat pudar dengan Vitamin E + ESP + Vitamin C


Testimoni 3: Jeragat hitam di wajah hilang dengan ESP dan Vitamin E

Testimoni 3: Jerawat kecut & pudar serta kulit bertambah cerah


Testimoni 4: Bintik hitam & bintik putih tanggal dan berkurang dengan masker vitamin E


Jika anda punya bajet yang lebih, saya syorkan ambil Set D Shaklee untuk kesan yang lebih optimum, cepat dan menakjubkan. Set D mengandungi semua vitamin untuk kecantikan kulit iaitu ESP (protein soya), Vitamin E, Vitamin C dan Vitamin B Kompleks. Untuk lihat testimoni Set D klik sini. Jika tidak, ESP dan Vitamin E sudah cukup & pilihan terbaik!






Jika anda berminat mencuba, jangan segan silu untuk PM/whatsaap 0129322728. 

Untuk respon segera sms/whatsaap: 0129322728 


klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment