Thursday 14 March 2013

How to Get Your Product?

Untuk mencuba mana-mana produk atau supplement Shaklee, Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi atau maklumat tentang set manakah yang paling sesuai untuk anda.


Saya boleh dihubungi dengan beberapa cara:

1) Add Facebook saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim
2) Telefon/sms/whatsapp : 0129322728
3) Email : nourelhealth@gmail.com

Cara mendapatkan produk

Cara Pertama

  • Anda boleh membuat pesanan terus kepada saya melalui 3 cara di atas. 
  • Saya akan memberitahu jumlah harga produk yang perlu dibayar termasuk harga pos.
  • Bayaran hendaklah dikreditkan ke akaun Maybank 162508086218 atas nama Wan Faizatul Atiqah Ismayatim. 
  • Setelah mengemukakan bukti pembelian. Pesanan anda akan dipos dan anda akan menerima parcel anda dalam tempoh 3-4 hari bekerja.
Cara kedua
  • Anda boleh mendapatkan produk Shaklee di mana-mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia.
  • Anda perlu mengemukakan nombor ID Shaklee saya untuk mendapatkan harga ahli. Jika tidak, harga produk adalah mengikut harga pasaran dan lebih mahal.
  • Sila maklumkan terlebih dahulu kepada saya jika anda mahu membeli produk Shaklee di mana-mana cawangan agar saya boleh menyimpan maklumat pembelian anda untuk kegunaan masa depan.
  • Sebelum ke cawangan Shaklee pastikan anda punya butir-butir berikut ya 
  • ID Shaklee saya: 891387
  • Nama: Wan Faizatul Atiqah Ismayatim

Selamat mencuba dan selamat menSUPPLEMETkan diri anda! Jangan lupa klik like page Nourelhealth Online di Facebook ya! Semoga sihat dan ceria selalu.

0 comments:

Post a Comment