Monday 19 May 2014

Testimoni Vivix Shaklee - Simptom Darah Tinggi Berkurang

Vivix Shaklee adalah suplemen terunggul daripada Shaklee dan merupakan suplemen paling tepat untuk warga emas dan golongan berusia 30an dan ke atas. Vivix satu-satunya suplemen yang mampu menembusi DNA serta memperbaiki struktur sel yang rosak dan membentuk sel-sel baru yang sihat. Menjana tenaga sel agar tubuh sentiasa segar dan bertenaga serta fresh! Meningkatkan sistem imun tubuh dan melambatkan proses penuaan. Membantu mengembalikan keanjalan & ketegangan serta menghilangkan kedutan. Vivix juga membantu mengurangkan simpton darah tinggi, diabetes & pelbagai penyakit kronik. 

Ok, hari ini saya nak share 2 testimoni. Ini testimoni ibu saya & beliau mengidap darah tinggi. Selalu pening bila penat, sakit sendi otot kaki & pelbagai simptom darah tinggi yang lain. Bulan November 2013, saya berikannya Vivix. Hasil pengambilan yang konsisten setiap hari, beliau kemudiaannya menghantar gambar keputusan ujian darahnya pada December 2013. Doktor sendiri terkejut kerana result blood test menunjukkan kesan yang positif! Mak juga memberitahu sakit kakinya semakin berkurang, dan badan terasa fresh!  Alhamdulillah, sehingga kini, mak menjadi pengguna setia Vivix! :)




Ini pula testimoni pengguna Vivix yang berjaya membuang kebergantungannya terhadap ubatan. Malah simptom darah tinggi juga berkurang dan hampir tiada. Walaupun harganya sedikit mahal, tapi amat berbaloi! Hehe.. Nak jadi ahli Shaklee & beli dengan harga ahli pun boleh!


Nak lagi testimoni? Klik http://www.nourelhealth.blogspot.com/2014/05/vivix-shaklee-suplemen-terbaik-untuk.html?m=1

Jika anda berminat mencuba, jangan segan silu untuk PM/whatsaap 0129322728.


Untuk respon segera sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.


0 comments:

Post a Comment