Friday 22 March 2013

Energizing Soy Protein (ESP) Supplement Shaklee Paling Laris! Sesuai Untuk Lelaki dan Wanita. Hamil dan Menyusu!

Energizing Soy Protein (ESP) adalah sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan. Secara semulajadinya rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat membekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan. Protein juga komponen utama kepada hormon manusia serta turut meransang fungsi psikologi. Kekurangan protein mengakibatkan kelemahan sitem imun tubuh untuk melawan pelbagai penyakit, masalah penghadaman, pertumbuhan terbantut, kehilangan kepejalan otot, kegagalan fungsi organ dan banyak lagi.



ESP merupakan produk Shaklee paling laris di Malaysia kerana keberkesanannya dalam mengatasi beberapa masalah berkaitan kesihatan, kecantikan dan penurunan berat badan. Hebatkan? Mari kita lihat apakah kelebihan dan kebaikan ESP atau dikenali sebagai protein soya yang pernah dirasai oleh pengguna.


  • ESP memberi tenaga segera dan meningkatkan sistem imun tubuh,badan semakin sihat dan kurang berasa letih
  • ESP memberi rasa kenyang dan membantu penurunan berat badan
  • Mengembalikan keanjalan kulit wajah, tubuh dan juga tidak ketinggalan payudara semakin mantap!
  • Menjadikan kulit halus dan cantik serta memudarkan parut jerawat. Protein membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
  • Sangat bagus untuk ibu hamil kerana ESP membantu perkembangan fetus, memberi kesihatan optimum pada ibu agar tidak berasa letih dan menyiap sediakan tubuh ibu ke arah penyusuan
  • ESP Milk Booster terbaik membantu penghasilan susu badan dengan cepat
  • ESP memberi rasa susu badan yang lebih pekat dan berkrim. Kesannya bayi cepat kenyang dan tidur lebih lena
  • Mengatasi masalah rambut gugur dan memperbaiki keupayaan seksual
Semakin hari semakin ramai yang mencuba ESP dan berpuas hati dengannya. Saya sendiri telah mencuba ESP. Kesannya susu badan saya semakin cepat terhasil, lebih pekat berkrim dan mengenyangkan. Saya sangat gembira bila anak saya tidur lena waktu malam dan kurang meragam seperti dahulu. Kesan alahan kemerahan di pipi anak saya juga semakin pudar. Tubuh saya turut rasa cergas dan kurang rasa lapar. Kalau tidak, sebelum ini asyik ke dapur sahaja mencari biskut dan snek.


Sesiapa sahaja samada wanita, lelaki, warga emas, ibu hamil dan menyusu. Anda boleh mengambil ESP sebagai supplement dalam diet harian anda. Cara pengambilannya juga mudah cuma campur sahaja di dalam air putih atau air kegemaran anda dan minum. Kesannya memang hebat!

Saya lampirkan bersama testimoni mereka yang telah mencuba ESP.

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5

Testimoni 6



Berminat mencuba produk ini? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi percuma dan diskaun hebat hanya di Nourelhealth Online.

emel: nourelhealth@gmail.com

sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

1 comments:

  1. esp memang terbaik..

    kekalsihatdenganvitamin.blogspot.com

    ReplyDelete