Sunday 8 June 2014

Cara Menjadi Ahli @ Pengedar Produk Shaklee & Kelebihannya


Kami mengalu-alukan anda untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Pengedar Produk Shaklee kami. Anda boleh menjadi ahli untuk menjana pendapatan sampingan mahupun secara sepenuh masa. Siapa sangka anda boleh jana pendapatan 4 atau 5, mahupun 6 angka sebulan dengan Shaklee! Memulakan bisnes Shaklee umpana membina perniagaan sendiri kerana anda menentukan pendapatan anda setiap bulan dan ianya tanpa had!

Bagaimana mahu mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?
  • Anda boleh mendaftar dengan bayaran serendah RM65 untuk yuran pendaftaran atau pun membuat pembelian produk melebihi 200points (dalam lingkungan RM650-RM700) untuk dapatkan keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau anda boleh pergi sendiri ke mana-mana branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 891387 sebagai sponsor/upline.
Yuran keahlian Shaklee
  • Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk mengambil member kit) atau tambahan RM10 jika anda mahu member kit tersebut diposkan kepada anda melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 jika semuanya diuruskan dan member kit dipos kepada anda oleh saya.
Tak perlu maintain point dalam Shaklee
  • Sekiranya anda menjadi ahli untuk membeli produk untuk kegunaan sendiri, tak perlu maintain points melainkan jika anda mahu memulakan bisnes. Saudara mara dan kawan-kawan anda juga boleh membeli produk dengan harga ahli 20% diskaun menggunakan ID anda.
Kelebihan menjadi ahli Shaklee
  • Anda boleh membeli produk dengan harga ahli sebanyak 20% diskaun atau lebih dan mengumpul point anda sendiri
  • Anda layak untuk membeli produk dengan nilai promosi yang ditawarkan oleh Shaklee pada setiap bulan
  • Semakin banyak belian menggunakan ID Shaklee anda, semakin banyak points yang terkumpul dan pada nilai points tertentu, anda layak menerima bonus cash.
  • Jika berminat memulakan bisnes, ada kelas dan group tertutup di FB khas untuk anda yang mendaftar melalui saya.
  • Shaklee menawarkan 3C iaitu CASH, CAR (bonus kereta) dan CONVENTION (local & International- Umrah bagi Muslim)
Apa kelebihan mendaftar ahli dengan Nourelhealth Online?
  • Kami akan memberi anda ACCESS ke dalam FB Tertutup Bisnes kami, di mana ahli sahaja boleh masuk ke group ini.
  • Dalam group ini, anda berpeluang menimba ilmu Marketing Online, Info dan cara pengambilan produk serta cara memulakan binses dengan Shaklee. Pelbagai kemudahan seperti poster iklan akan disediakan untuk anda secara percuma untuk anda melakukan promosi produk Shaklee.
  • Nak jana pendapatan lumayan dengan Shaklee? Pastikan anda sertai kami hari ini!

Anda berminat? hubungi saya di 012-9322728 untuk respon segera atau add FB saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk mendaftar!

0 comments:

Post a Comment