Wednesday 13 March 2013

Set Slimming Breastfeeding

Setiap ibu yang menyusu badan mesti minum air yang banyak serta makan makanan berkhasiat dan mencukupi untuk hasilkan susu yang berkualiti untuk si manja. Tapi kalau makan pun banyak, badan pun mesti sama naik juga kan? bak kata orang 'bagai dipam pam' gitu. Hati teringin nak kurus dan turunkan berat badan, tapi bagaimana pula si manja nak dapat khasiat susu ibu kalau kurang makan kan?

Jangan resah gelisah. Shaklee boleh membantu ibu yang nak turunkan berat badan dan pada masa yang sama masih boleh menyusukan anak. Tiada diet yang teruk atau pantang larang. Yang penting ibu pandai jaga pemakanan.

Mesti ibu selalu mencari set slimming manakah yang selamat untuk ibu yang menyusu badan. Ya lah kan, nak diet takut susu merundum. Nak makan produk slimming takut pula kandungannya boleh menjejaskan bayi. Maka paling selamat adalah dengan mengambil Set Slimming Breastfeesing daripada Shaklee. Yang tak menyusu pun boleh menggunakan set ini.

Set Slimming Breasfeeding ini mempunyai ESP(Protein Soya)+Lecithin+Alfalfa. Set Slimming ini adalah yang terbaik untuk ibu menyusu. Mengapa saya kata set ini adalah terbaik? Ini kerana produk ini selamat dan efektif dalam penurunan berat badan. ESP dan Alfalfa merupakan milk booster yang mempercepatkan penghasilan susu badan jadi tidak perlu risau susu merundum saat berdiet. Alfalfa pula membantu atasi masalah sembelit dan lebih istimewa kulit lebih cantik dan bersih selepas menggunakan set slimming ini.


Jom kita lihat apa fungsi setiap produk dalam set ini

  • ESP (Protein Soya)-Merupakan milk booster terbaik. Memberi ibu rasa kenyang dan bertenaga seta mampu membakar kalori dengan cepat
  • Alfalfa- Juga bertindak sebagai milk booster. Alfalfa merupakan detoks menyahkan toksin di dalam badan serta melawaskan sistem pencernaan
  • Lecithin- Membakar lemak berlebihan di dalam tubuh

Bukan ibu menyusu sahaja boleh mengambil set ini, malah sesiapa sahaja sama ada wanita atau lelaki boleh mengamalkanya untuk berdiet.

Jika anda tidak punya budget, bolehlah mulakan dengan Alfalfa+Lecithin. Tak mengapa kerana kesannya masih ada dan paling penting ianya selamat. Jika anda berkemampuan, bolehlah ambil kesemuanya untuk lebih berkesan.

Mari kita tengok pengalaman mereka yang pernah mencuba






Untuk mencuba set ini dan konsultasi percuma boleh hubungi saya
emel: nourelhealth@gmail.com
sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.


Nota: Kredit kepada Kak Farah Alias.






0 comments:

Post a Comment