Friday 7 November 2014

Omega Guard Shaklee Bantu Perkembangan Otak & Meningkatkan Daya Tumpuan Serta Memori Anak Saya

Sangat teruja bila bulan ini giliran promosi OMEGA GUARD Shaklee.. saya sangat suka kan omega kerana ianya minyak ikan kaya Omega 3 yang mengandungi DHA yang sangat penting dalam perkembangan otak bayi & janin. Saya amalkannya sejak sy menyusukan anak pertama.. dan kini anak kedua. Apa yang ibu makan akan disalurkan pada bayi melalui susu ibu. Manakala ibu hamil pula secara terus. Alhamdulillah Anna sudah mengenal Alphabet A-Z dengan lancar, Numeric 1-10 & warna sejak usianya mencecah awal 2 tahun. Berikannya buku atau suratkhabar.. Anna akan memberitahu kesemua huruf dengan betul.. setelah bercerai susu.. saya campurkan Omega Guard ke dalam susu formula ysng Anna minum. 3biji sehari untuk saya.. dan sebiji sehari untuk anna.. Alhamdulillah kesihatan juga semakin baik. Omega Guard boleh diambil oleh kanak-kanak seawal usia 1 tahun & ke atas.



Apa yang saya perhatikan, pengambilan Omega Guard membantu menjadikan anak saya lebih fokus saat melakukan sesuatu aktiviti. Contohnya ketika usianya 1 tahun lagi dia cenderung untuk mengambil pensel & kertas kemudian melukis-lukis. Ketika usianya menginjak 1 tahun 7 bulan, Anna semakin kreatif dengan mengambil pelbagai jenis warna dan melakarkannya di atas kertas & menghasilkan lakaran yang bagi saya amat cantik & kreatif untuk anak seawal usia itu.


Omega Guard boleh diambil oleh kanak-kanak sehinggalah orang dewasa. Kepada anda yang mempunyai anak yang sering kurang daya tumpuan & selalu mengantuk di dalam kelas, saya syorkan pengambilan Omega Guard. Ia turut membantu dalam meningkatkan kekuatan daya memori mereka dalam pembelajaran. Selain itu, Omega Guard bantu meningkatkan sistem imun tubuh sekaligus mengurangkan masalah sering demam, batuk & selesema.

Antara fungsi lain Omega Guard Shaklee boleh rujuk di sini http://www.nourelhealth.blogspot.com/2013/02/keluarga-sihat-dengan-omega-guard.html?m=1


Jika anda berminat mendapatkan produk ini, jangan segan silu untuk PM/whatsaap 0129322728.

Untuk respon segera sms/whatsaap: 0129322728


klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.


1 comments:

  1. Bagus produk Shaklee ni kan sis.. Bagus produk Shaklee ni kan sis.. Jom singgah blog saya untuk tips kekal cantik dan sihat..
    >>>Cantik dan slim dengan ayupureslim! <<<

    ReplyDelete