Tuesday 1 April 2014

Mengapa Perlu Memilih Set Slimming Shaklee? Lagi Testimoni Set Slimming Shaklee!

Tidak ada cara mudah untuk kurus melainkan mengawal diet harian dengan pemakanan yang sihat dan seimbang. Namun, pengambilan suplemen sememangnya tidak dinafikan sangat membantu dalam mempercepatkan proses penurunan berat badan. Suplemen yang diambil mestilah selamat digunakan serta tidak mendatangkan kemudaratan atau merosakkan organ tubuh.


Ubat kurus yang membantu penurunan berat badan secara drastik sehingga 20kg sebulan adalah tidak digalakkan kerana dikhuatiri mendatangkan risiko kepada kesihatan tubuh. Seeloknya suplemen yang membantu penurunan berat badan adalah yang memberi hasil penurunan berat badan secara berperingkat walaupun mengambil masa beberapa bulan. Ini kerana sistem tubuh dapat menjalankan fungsinya dengan baik sekiranya tubuh mengalami perubahan berat secara perlahan. Perubahan drastik hanya akan mengganggu kelancaran sistem tubuh dan membahayakan kesihatan.

Antara suplemen pelansingan terbaik yang disyorkan ialah Set Slimming Shaklee. Set ini mengandungi beberapa suplemen yang membantu memberi tenaga saat berdiet, detoks toksin, mencuci usus dan membakar lemak berlebihan dalam tubuh. Ianya sangat sesuai diambil oleh lelaki atau wanita. Kadar penurunan berat adalah bergantung kepada tubuh setiap individu. Jika anda mampu mengurangkan 5kg dalam masa sebulan, maka dalam tempoh 5 bulan anda akan kehilangan sebanyak 25kg. Banyak bukan? Biar pun penurunan berat adalah berperingkat, namun ianya adalah konsisten dan sangat selamat. Cara ini adalah lebih baik berbanding anda kehilangan sejumlah berat yang besar dalam tempoh sebulan. 

Amalan penurunan berat badan secara berperingkat ini mampu memberi bentuk tubuh yang lebih menarik, kelihatan lebih berseri dan sihat. Yang penting ianya adalah selamat serta membantu meningkatkan kesihatan tubuh.


Set Slimming Shaklee mengandungi 4 suplemen utama iaitu ESP(protein soya), Alfalfa, Lecithin dan Herb-lax. Jika anda ibu menyusu, anda tidak perlu mengambil Herb-lax. Memadai dengan 3 suplemen lain tadi. Berikut adalah ringkasan fungsi setiap suplemen tersebut.

1.ESP (Protein soya)
● Memberi rasa kenyang dan membekalkan tenaga berjam-jam lamanya.
● Membantu mencantikkan kulit serta memudarkan parut jerawat.
● Bertindak sebagai milkbooster bagi ibu yang menyusu badan kerana ESP membantu perbanyakkan susu ibu.
● ESP merupakan produk Shaklee paling laris. Untuk lebih info tentang ESP klik sini

2. Alfalfa & Herb-lax
● Merupakan detoks. Detox adalah proses pembersihan usus daripada toksin, lemak dan lendir yang melekat pada dinding usus dan dinyahkan melalui pembuangan air besar. Setelah dinding usus bersih, tubuh dapat menyerap nutrien pada tahap yang optimum.
● Alfalfa turut membantu mengurangkan masalah keputihan serta bertindak sebagai perapat. Selain itu, ia juga merupakan milkbooster untuk perbanyakkan susu ibu.
● Herb-lax sangat berkesan untuk mencuci dinding usus yang seterusnya melancarkan pembuangan air besar serta membantu penurunan berat badan.

3.Lecithin
● Bertindak membakar lemak yang berlebihan di dalam tubuh badan

Setiap orang akan mengalami penurunan berat badan yang berbeza-berbeza, ada yang kehilangan berat sehingga 7kg sebulan dan ianya bergantung kepada sistem fisiologi tubuh itu sendiri. Yang penting ialah penurunan berat badan adalah secara sihat dan tidak menyeksakan. Dengan set slimming Shaklee, anda tidak perlu berlapar. Bagi ibu menyusu juga anda akan mendapati tubuh semakin sihat, badan lansing dan susu badan semakin meriah. Saya sendiri telah merasai keberkesanannya. Berdietlah secara sihat dengan suplemen yang terbaik.

Jom kita lihat antara testimoni yang dikongsikan oleh pengguna Set Slimming Shaklee.

Testimoni 1:

Testimoni 2


Lagi testimoni set Slimming Shaklee di sini dan di sini

Jika anda berminat mendapatkan Set Slimming Shaklee, jangan segan silu untuk hubungi saya dan dapatkan konsultasi secara percuma dengan setiap pembelian. Mahu jadi pengedar Shaklee pun boleh! lagi berbaloi kerana boleh membeli produk dengan harga jimat! Hubungi saya untuk ketahui caranya.




Untuk respon segera sms/whatsaap: 0129322728 

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.




0 comments:

Post a Comment