Sunday 2 March 2014

Harga Promosi ESP Shaklee (March 2014)

Alhamdulillah, bulan ini March 2014 adalah bulan untuk Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee. Promosi beli 6 ESP percuma 1 ESP. Wahhh.. memang best kan? ESP ni dah la hot item Shaklee, kena order cepat-cepat sebelum kehabisan stok!!

Bukan itu sahaja, jika anda beli 6 ESP percuma 1 ESP pada bulan ini, anda juga mendapat keahlian secara percuma! Woww.. best! Kenapa best?? Sebab anda dah jimat RM75 untuk yuran pendaftaran keahlian seumur hidup. Bukan itu sahaja, anda juga layak mendapat bonus dan rebat daripada Shaklee. Seterusnya anda boleh membeli atau menjadi pengedar sah produk Shaklee dengan pembelian harga ahli dan jana pendapatan 3,4,5 mahupun 6 angka sebulan!

Tapi beli 6 macam banyak sangat kan. Jadi apa perlu anda lakukan ialah kumpul order daripada rakan-rakan atau saudara-mara. Cukup 6 order, boleh hubungi saya dengan sms/whatsaap 0129322728. Dan saya akan pos produk terus ke rumah anda beserta Kit keahlian percuma. Kemudian saya akan add anda ke group coaching kami di FB sebagai permulaan untuk anda memulakan bisness Shaklee.

Apa kelebihan ESP Shaklee? Jom klik sini
http://nourelhealth.blogspot.com/2013/03/energizing-soy-protein-esp-supplement.html?m=1

Untuk keterangan lanjut. Anda boleh sms/whatsap saya terus di talian 012-9322728.



0 comments:

Post a Comment