Thursday 11 April 2013

Set D (Skin Care) Memudarkan Parut Jerawat, Mencerah & Mencantikkan Kulit

Salam semua. Apa khabar hari anda? Ceria tak? Harapnya dalam keadaan sihat sejahtera. Hari ini saya mahu update info tentang kecantikan. Siapa tak mahu cantik kan? Wajah yang kusam dan kurang bermaya sememangnya menimbulkan rasa rendah diri. Apatah lagi hendak berurusan dengan ramai orang, pastinya berasa malu. Betul tak? Lebih menyedihkan lagi bila ada yang cakap

'Eh nape sekarang nampak dia tu macam seleybet je??'  hah sakit hati kan?

Ok, sekarang mari kita baca testimoni di bawah ini.


Puan Y telah berjaya menjadikan kulit wajahnya kembali lembut, halus malah lebih cerah. Kesan-kesan parut lama juga semakin pudar. BONUS asetnya tampak lebih mantap! Bestkan?

Jika anda mengalami masalah kulit atau jerawat. Saya SYORkan SET D Shaklee! Set D merupakan Set kecantikan yang terdiri daripada supplement Vitamin B-Complex, Vitamin C, Vitamin E dan ESP (protein soya). Set ini membantu menjaga kecantikan kulit anda dari dalam. Kita asyik tercari-cari kosmetik yang harganya beribu ringgit yang mencantikkan kulit hanya di luaran sahaja. Sedangkan supplement dalam Set D ini jauh lebih rendah harganya, malah membantu mencantikkan wajah dengan berkesan. Kecantikan dalaman sebenarnya membentuk kecantikan luaran.


Set D membantu anda merawat sel-sel kulit agar sel-sel yang terbentuk adalah normal dan sihat. Vitamin dalam Set D menyerap ke dalam sel kulit dan memperbaikinya. Bila kulit anda sihat, tentulah indah bila dipandang.

Perlukah anda mengambil kesemua suppliment dalam Set D? Jawapannya ialah 'Ya' jika anda punya budget dan mahukan kesan yang cepat.

Jika budget anda terhad, yang mana satukah yang perlu anda ambil dan amalkan terlebih dahulu? Saya syorkan ESP dan Vitamin E. Ini kerana ESP merupakan protein soya terbaik. Protein membantu memperbaiki sel-sel tubuh termasuklah sel-sel kulit. Protein juga membantu membentuk sel kulit yang baru setelah sel kulit mati tertanggal. Vitamin E pula memang terkenal untuk memelihara dan mencantikkan kulit dari dalam dan telah terbukti secara klinikal keberkesanannya.

Alhamdulillah, ramai yang telah mencuba set kecantikan shaklee dan mereka telah berjaya. Malah kehidupan mereka menjadi lebih ceria dan confident apabila bertemu dengan sesiapa sahaja setiap hari. Seronok kan? Lebih gembira apabila suami sendiri turut memuji kulit isterinya semakin berseri.

Testimoni 1: ESP + B-Complex + Vitamin E: Parut jerawat semakin pudar dan kulit semakin berseri.


Testimoni 2: ESP membantu mencerahkan kulit wajah


Supplement Shaklee terbukti berkesan. Ramai yang telah mencuba dan gembira dengan hasilnya. Kesan pengambilan Set Kecantikan ini boleh dilihat seawal 2 minggu. Tetapi bagi kulit yang agak bermasalah, anda disyorkan untuk mengambil sekurang-kurangnya 3 bulan untuk hasil yang menakjubkan!


Jika anda berminat untuk mencuba set ini, hubungi saya sekarang untuk konsultasi percuma dan diskaun hebat hanya di Nourelhealth Online.

emel: nourelhealth@gmail.com


sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment