Friday 8 March 2013

Yang Mana Satu Pilihan Terbaik?

Wanita yang memberi minum susu kepada anaknya daripada badannya (susu badan) akan mendapat pahala daripada tiap-tiap titis susu yang diberikannya. Subhanallah beruntunglah mereka yang dapat menyusui anaknya.

Namun ada ibu yang mengalami masalah kekurangan susu badan. Jangan risau ya, jom kita tengok set penyusuan dari Shaklee yang telah banyak membantu melancarkan penyusuan ibu-ibu. Yang penting ibu mesti berusaha! Saya menyokong sepenuhnya penyusuan badan yang memiliki dan menyalurkan khasiat semulajadi terbaik untuk si manja.

Jom kita tengok sekali lagi set-set penyusuan Shaklee yang sememangnya supplement terbaik setakat ini. Sila rujuk gambar di bawah ya.


Jika ibu-ibu tidak pasti set mana hendak dipilih, berikut ada sedikit panduan.

1. Set 3M adalah set penyusuan yang eksklusif dan mempunyai 3 milk booster. Jika anda berkemampuan dan mahukan kesan yang hebat, maka set 3M adalah yang terbaik.
2. Andai ibu tidak punya bajet yang besar, set E adalah pilihan terbaik.
3. Sekiranya ibu memang tidak punya bajet, boleh mencuba set B. Walaupun ianya set bajet tetapi kesannya terhadap kesihatan ibu memang mengkagumkan.
4. Jika anda ibu sedang berpantang, Set Eu Four Pack paling sesuai, walaupun bayi ada jaundice, ianya selamat.

Untuk ketahui secara terperinci untuk setiap set penyusuan di atas, sila klink di sini. Jika ingin melihat set penyusuan terbaik set 3M boleh klik di sini.


Untuk mmencuba produk ini hubungi saya untuk info dan konsultasi percuma.
Sms/whatsapp : 0129322728 (Atiqah)
Emel: nourelhealth@gmail.com


klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.


Note: kredit kepada sis Farah Alias

0 comments:

Post a Comment