Sunday 10 March 2013

Doktor Pakar Turut Mengesyorkan Ostematrix Shaklee! Anda Pula Bagaimana?

Selalu terasa kebas-kebas, lenguh pada kaki, sakit pinggang, atau gigi goyang saat mengunyah makanan? hah, itulah tandanya anda kekurangan kalsium. Kalsium penting  terutamanya bagi ibu menyusu atau hamil, warga emas, atlit atau sesiapa pun yang memerlukannya. Kalsium diperlukan untuk pertumbuhan tulang yang sihat dan kuat.

Tapi kali ini saya mahu berkongsi bersama anda tentang pengalaman suami saya sendiri. Sejak dari zaman kanak-kanak hinggalah dewasanya, beliau seorang yang aktif bersukan. Pantang ada perlawanan bola sepak sudah tentu beliau ada di dalam pasukan. Namun ketika berusia 8 tahun, suami saya telah mengalami jangkitan pada tulang kaki berhampiran jari kakinya. Hasil pemeriksaan doktor pakar telah membawa kepada pembedahan pertama. Alhamdulillah pembedahan berjaya dan  beliau kembali pulih dalam tempoh setahun untuk kembali aktif bersukan.

Masa kian berlalu dan suami saya seterusnya melanjutkan pelajarannya di bumi Anbiya, Kaherah di Mesir. Ketika itu beliau berusia 20 tahun, dan sekali lagi kecergasannya diragut akibat jangkitan tulang kaki di tempat yang sama. Kali ini sakit yang dirasai adalah lebih dasyat dan menyukarkannya untuk berjalan. Lebih sukar lagi beliau ketika itu merupakan pelajar jurusan perubatan yang perlu berdiri berjam-jam lamanya di hospital.

Lantaran itu, beliau pulang ke Malaysia untuk menjalani pembedahan kali kedua untuk membuang tulang kaki yang telah rosak akibat jangkitan. Alhamdulillah pembedahan berjaya tetapi tempoh untuk sembuh agak panjang kerana kali ini tulang kaki terpaksa dibuang sedikit. Beliau juga kerap mengadu ada rasa ngilu dan berdenyut-denyut di kakinya. Melihat keadaan itu, doktor pakar yang merawatnya mengesyorkannya untuk mengambil Ostematrix Shaklee. 

Ostematrix adalah kalsium yang membantu dan memberi pertumbuhan yang cepat dan sihat kepada tulang. Setelah beberapa minggu pembedahan tulang kaki, suami saya kembali ke Kaherah bersama-sama bekalan Ostematrix. walaupun masih belum sembuh sepenuhnya beliau terus mengamalkan pengambilan Ostematrix. Alhamdulillah setelah  hampir setahun pengambilannya, beliau kembali pulih dan tiada lagi mengadu sakit-sakit kaki sehingga kini. Malah lebih cergas dan boleh berlari.

Lihat, kalsium adalah supplement penting dalam keperluan harian kita. Lebih-lebih lagi jika kita tak suka minum susu, pasti tulang menjadi rapuh dan gigi pula mulai goyang bagi mereka yang semakin berusia.

Bulan ini (Mac) ada promosi untuk Ostematrix. Jom beli untuk ibu dan ayah kita yang semakin berusia. Pasti mereka gembira dan selalu teringatkan anda tiap kali mengambil ostematrix. Tak mahal pun harganya. Apalah sangat harga nak dibandingkan dengan jasa ibu dan ayah kan? hehe....




Untuk mmencuba produk ini hubungi saya untuk info dan konsultasi percuma.
Sms/whatsapp : 0129322728 (Atiqah)
Emel: nourelhealth@gmail.com

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment