Wednesday 6 March 2013

Set 3M : Set Penyusuan Terunggul

Assalamualaikum. Apa khabar semua? Macam mana hari ini? harap-harap semuanya sihat-sihat belaka. Ok hari ini saya nak bercerita tentang set penyusuan 3M Shaklee. Pasti ramai para ibu sudah sinonim dengan set penyusuan 3M yang tengah hot dan popular sekarang kan? Ini kerana keberkesanannya membantu penghasilan susu badan, mencantikkan kulit dan tidak ketinggalan membantu penurunan berat badan. Hebat kan?

Set 3M Shaklee adalah set penyusuan terunggul.
Membantu melancarkan penyusuan, mencantikkan
kulit dan menurukan berat badan.


Set penyusuan 3M shaklee ini merangkumi
  • Vitamin B kompleks
  • Vitamin C
  • Vitalea (multivitamin)
  • Alfalfa
  • Ostematrix (kalsium) 
  • ESP atau protein soya


Bagaimana set penyusuan ini bertindak?
  • Ianya melengkapkan tubuh ibu dengan nutrisi penting. Apabila ibu mendapat khasiat nutrisi yang mencukupi, tubuh akan lebih bersedia menghasilkan susu dengan banyak dan pantas. terkadang ibu mungkin tidak mendapat khasiat sepenuhnya dalam menu dan pemakanan harian. Maka set 3M dapat membantu.
  • Supplement dalam set 3M membantu atasi keletihan ibu yang sibuk bekerja. Contohnya ESP atau protein soya memberi ibu tenaga dan berasa kenyang. Bila ibu lebih bertenaga, sudah pastilah penyusuan akan lebih lancar.
  • Supplement juga membantu ibu mengawal stress dan emosi. Vitamin B kompleks membantu ibu lebih bertenang dan tentunya ibu yang rileks boleh menghasilkan susu yang banyak.
  • Vitamin C meningkatkan sistem pertahanan tubuh manakala multivitamin membekalkan segala nutrisi dan zat keperluan agar sistem tubuh lebih unggul.
  • Kalsium membantu pembentukan tulang dan gigi bayi yang disusui. Ianya juga mengurangkan sakit belakang dan menghilangkan sembelit.
  • Set 3M memiliki 3 milk booster iaitu kalsium, alfalfa dan ESP. Ketiga-tiga supplement ini memberi kesan terbaik dalam menghasilkan susu yang banyak.

Sebenarnya set 3M adalah set penyusuan terbaik dari Shaklee. Ia bukan sekadar untuk penyusuan, malah untuk kecantikan dan penurunan berat badan yang ideal dan unggul. Selain bertindak sebagai milk booster, ESP atau protein soya memelihara fungsi otot dan memberi rasa kenyang, bertenaga dan seterusnya membantu penurunan berat badan dengan cepat. ESP juga membantu mencantikkan kulit agar lebih cerah dan halus serta memudarkan parut-parut jerawat. Manakala alfalfa pula bertindak sebagai detoks bagi membuang toksik di dalam badan.

Jom kita tengok apa kata mommy-mommy yang pernah mencuba set ini.



Haa nampak tak hasilnya? Alhamdulillah sebenarnya set penyusuan shaklee telah banyak memberi manfaat kepada para ibu di luar sana.

Kesemuanya ada 4 set penyusuan dari Shaklee. Klink di sini untuk melihat. Jika anda punya budget. Set 3M adalah set penyusuan terbaik. Percayalah ;)



Untuk mencuba prooduk ini hubungi saya untuk sebarang maklumat lanjut dan konsultasi secara percuma. 
email: nourelhealth@gmail.com
sms/whatsapp: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.


0 comments:

Post a Comment