Saturday 16 March 2013

Joint Health Set Melegakan Sakit Sendi

Semakin berusia seseorang itu bermakna sudah lama lah ia menggunakan setiap otot, sendi dan tulangnya dalam melakukan aktiviti harian. Keluhan rasa sakit pada sendi dan pinggang sering didengari daripada ibubapa kita. Kita yang muda ini pun adakalanya sakit dan lenguh-lenguh badan, ini kan pula mereka yang sudah tua.


Sakit sendi berpunca daripada pelbagai jenis kecederaan atau keadaan rheumatoid arthritis atau osteoarthritis. Walau apa pun puncanya, ia ternyata membebankan. Apabila kita mula menderitainya, cuma satu sahaja yang kita fikirkan iaitu cara melegakannya. Untuk itu, Shaklee menawarkan Set Joint Health bagi kesihatan sendi yang optimum.


Apa kebaikan Set Joint Health Shaklee ini? Jom kita tengok ya

  • Memberi sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting penghubung tisu lain yang memberi kekuatan dan struktur untuk sendi
  • Membantu mengekalkan tulang yang kuat
  • Membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi

Apa yang ada dalam Set ini?

1) Omega Guard - Merupakan minyak ikan Omega 3 yang terbaik di dunia. Memelihara fungsi sendi dan melegakan sakit-sakit sendi. Omega juga mencegah risiko pelbagai penyakit berbahaya serta mengurangkan tahap kolestrol. Untuk info lebih banyak tentang Omega sila klik sini.

2) Ostematrix - Merupakan formula lengkap yang mengandungi kalsium, magnesium dan Vitamin D. Ia diperlukan oleh tubuh untuk membina darah, saraf serta pembentukan tulang dan gigi yang kuat. Apabila badan cukup kalsium, kita akan mudah bangun dari tidur malah tidur kita juga lebih nyenyak dan berkualiti. Untuk info tentang Ostematrik sila klik sini.

3) Advanced Joint Health Tablet - mengandungi estrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, estrak jagung dan nutrien penting termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakannya.  


Jangan biarkan sakit sendi daripada menghalang anda bergiat aktif. Pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa akan datang. Samada anda mengidap sakit sendi atau tidak, adalah penting untuk anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia.

Apa salahnya jika anda juga boleh menghadiahkan set Joint Health ini kepada ibu dan ayah yang sudah tua. Pasti hari-hari mereka lebih ceria dan melegakan. Harganya tidak mahal dan amatlah berbaloi dengan kesan melegakan kesakitan yang dialami. 



Untuk mencuba set ini dan konsultasi percuma boleh hubungi saya
emel: nourelhealth@gmail.com
sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment