Saturday 16 March 2013

Set Anak Pintar & Cergas!

Selamat hari minggu semua. Semoga hari cuti ini dimanfaatkan sebaik mungkin bersama keluarga. Bawalah anak-anak anda keluar bersiar-siar untuk mengeratkan lagi kasih sayang. Bercakap tentang kasih sayang, pasti anda sebagai ibubapa selalu inginkan yang terbaik untuk anak-anak kan? Oleh itu, hari ini saya mahu kongsikan set kesihatan terbaik untuk anak-anak iaitu Set Anak Pintar & Cergas. Ibu mana tak nak anak mereka sihat kan? lebih-lebih lagi menjadi seorang yang pintar dan genius!

Set ini membantu meningkatkan tahap IQ anak dan juga meningkatkan sistem pertahanan tubuh anak anda. Mari kita lihat apa yang ada dalam set ini.



1) Omega Guardmerupakan minyak ikan yang mengandungi asid lemak Omega-3 semulajadi seperti DHA, EPA, ALA dan banyak lagi yang penting untuk mengekalkan kesihatan. DHA penting untuk kecerdasan dan perkembangan otak anak anda. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina.Oleh itu, DHA membina kecerdasan otak dan meningkatkan daya tumpuan serta memori atau keupayaan ingatan dalam pembelajaran. Omega Guard boleh diberi kepada anak-anak seawal usia 1 tahun dan ke atas. Ibu mengandung pula digalakkan mengambil Omega seawal trimester kedua agar otak janin dapat berkembang dengan sempurna. Untuk banyak lagi info tentang Omega Guard sila klik sini

2) MealshakesMealshake adalah multivitamin yang mengandungi sumber protein, kalsium dan fiber. Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan yang diperlukan tubuh anak-anak. Bagi anak yang selalu demam, selsema mahupun batuk. Mealshakes mampu mencegahnya dengan meningkatkan sistem imunisani tubuh anak anda. Bagi anak yang tak suka makan, Mealshakes membantu meningkatkan selera anak anda. Mealshakes merupakan multivitamin berperisa Vanilla tanpa pewarna dan gula tiruan. Boleh diminum begitu sahaja atau dicampur bersama susu atau minuman kegemaran anak-anak. Ia juga mengurangkan masalh kulit seperti enzema. Untuk lebih info tentang Mealshakes sila klik di sini



Set Anak Pintar & Cergas ini boleh diambil oleh anak yang berusia seawal 1 tahun dan ke atas. Set ini mampu membina IQ anak dan memberi kesihatan dalam kehidupan hariannya yang aktif. Harganya amatlah berbaloi. Jika anda mahukan yang terbaik untuk anak anda, inilah pilihannya. Harganya jauh lebih rendah berbanding harga kesihatan yang tak boleh dibeli. Jom kita cuba untuk anak-anak kita yang tersayang.



Untuk mencuba set ini dan konsultasi percuma boleh hubungi saya
emel: nourelhealth@gmail.com
sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.


Nota: Kredit kepada Kak Farah Alias.


0 comments:

Post a Comment