Monday 18 March 2013

Anda Gemuk? Set Slimming Shaklee Penyelesaiannya!

Anda gemuk? Ya, saya pasti anda seorang yang gemuk berlebihan berat badan. kerana anda memilih untuk membaca entri ini. Kenapa anda baca? Kerana anda mahukan penyelesaiannya! Saya akan bantu anda atasi kegemukan dengan Set Slimming Shaklee. Set ini adalah gabungan 3 supplement asas dan ianya bukan sekadar menurunkan berat badan, malah memberi tenaga dan kekal sihat.


Pertama: Detox

Detox adalah proses pembersihan usus daripada toksin, lemak dan lendir yang melekat pada dinding usus dan dinyahkan melalui pembuangan air besar. Setelah dinding usus bersih, tubuh dapat menyerap nutrien pada tahap yang optimum.


Herblax atau Alfalfa atau Fiber sesuai untuk detox. Alfalfa dan Fiber sesuai jika anda tiada masalah sembelit. Herblax pula disyorkan jika anda alami masalah sembelit. Anda boleh pilih salah satu daripada 3 pilihan ini sebagai detox. 

Ibu menyusu disyorkan mengambil Alfalfa sebagai detox. Antara Herblax dan Fiber pula, Fiber memberikan kesan lebih optimum kerana fiber memanjangkan tempoh makanan dalam perut dan memberi rasa kenyang.

Kedua: Protein

Protein penting dalam meningkatkan metabolisma tubuh. Meningkatkan perkembangan otot dan menjaga nafsu makan. Kajian membuktikan protein boleh membakar lemak sehingga 35%.

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih antara Cinch Shake atau Energizing Soy Protein (ESP). Untuk ibu menyusu anda disyorkan mengambil ESP kerana ia juga merupakan Milk Booster terbaik.

Ketiga: Lecithin

Lecithin berfungsi memecahkan lemak. Merupakan 'pengemulsi semulajadi' kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. Secara ringkasnya ia menyebabkan lemak terapung di dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh tubuh tetapi ia amat diperlukan oleh tubuh.

Gabungan ketiga-tiga Detox+Protein+Lecithin ini sangat berkesan untuk menurunkan berat badan. Tetapi anda perlulah makan makanan seimbang dan diet yang teratur. Minum air yang banyak antara 2-3 Liter sehari supaya proses diet menjadi lancar. Akhir sekali mestilah konsisten mengambil supplement. InsyaAllah kesannya memang TERBAIK!

Saya lampirkan bersama testimoni mereka yang pernah mencuba set slimming shaklee dan mereka sudah pun berjaya!

Testimoni 1




Testimoni 2



Testimoni 3



Berminat mencuba produk ini? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi percuma dan diskaun hebat hanya di Nourelhealth Online.

emel: nourelhealth@gmail.com

sms/whatsaap: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment