Thursday 27 February 2014

ESP & Mealshake Shaklee Beri Tenaga Untuk Ibu Hamil

Ibu hamil memerlukan tenaga yang lebih berbanding wanita lain untuk menjalani aktiviti harian. Ramai ibu hamil yang mengeluh keletihan dan kurang bertenaga apatah lagi apabila perut semakin membesar. Itulah situasi yang terjadi pada diri saya ketika hamil anak pertama.


Semuanya berubah apabila saya hamil anak kedua. Dengan pengambilan ESP (Protein soya) dan Mealshake Shaklee sebagai sarapan setiap pagi, saya lansung tidak berasa letih hingga ke lewat petang. Perut juga terasa kenyang. Hehe.. best sebab dapat kawal berat badan dan elak kencing manis saat hamil. Saya bekerja sambil menjaga anak yang aktif berlari ke sana sini. Namun saya masih kekal bertenaga melakukan kerja harian. Ternyata hari yang baik bermula dengan sarapan terbaik yang berkhasiat.


ESP adalah sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan. Secara semulajadinya rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat membekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Ianya juga terbukti berkesan dalam penurunan berat badan, kecantikan dan kesihatan. Nak lebih info tentang ESP klik sini
http://www.nourelhealth.blogspot.com/2013/03/energizing-soy-protein-esp-supplement.html?m=1

Mealshake merupakan mutivitamin kaya dengan serat. Membantu meningkatkan sistem imunisasi ibu hamil. Ianya juga boleh di ambil oleh kanak-kanak seawal usia 1 tahun dan ke atas. Nak lebih info tentang Mealshake klik sinihttp://www.nourelhealth.blogspot.com/2013/03/anak-lebih-sihat-dengan-mealshakes.html?m=1

Jika anda sedang hamil, saya syorkan pengambilan ESP dan Mealshake Shaklee! Memang bertenaga dan sihat!

Untuk mencuba produk ini, jangan segan silu untuk sms/whatsaap saya di 0129322728 (Atiqah). Harga kasih sayang untuk anda.  Konsultasi adalah percuma untuk pelanggan kami. :)


0 comments:

Post a Comment