Sunday 24 February 2013

Set Bersalin Shaklee : Berpantang Sihat dan Susu Badan Meriah

Ibu yang baru sahaja bersalin memerlukan khasiat vitamin dan mineral untuk mengembalikan kecergasan tubuh badannya setelah bersusah payah dan kepenatan saat melahirkan bayi. Minum air yang mencukupi juga menjamin kestabilan sistem tubuh yang unggul.

Tempoh berpantang juga adalah waktu yang sangat memenatkan. Namun, set berpantang dan penyusuan dari Shaklee membantu para ibu bertenang, kekal bertenaga dan seterusnya menghasilkan susu yang banyak.

Ramai ibu di luar sana telah mencuba set ini dan mengakui badan lebih cergas, bertenaga, tiada sembelit dan susu lebih meriah berbanding pada awal kelahiran.

Set bersalin shaklee bukanlah jamu tetapi ianya supplement penting yang juga membantu penyembuhan luka bersalin dengan lebih cepat, Percayalah. Untuk penyusuan pula ESP atau protein soya sangat membantu penghasilan susu yang banyak dan cepat. Yang penting ianya SELAMAT dan HALAL.

Set bersalin Shaklee terdiri daripada 4 supplement:

  • Vitamin B
  • Vitamin C
  • Multivitamin
  • Zinc
Kesemua supplemet tersebut mempunyai fungsi khas untuk penyembuhan luka dengan cepat dan dapat menyalurkan zat kepada bayi melalui susu ibu.

Namun, untuk memberi kesan yang lebih optimum dan berkesan, Set Bersalin Shaklee juga diambil bersama ESP dan Ostematrix sebagai pakej.  Pengambilan ESP atau protein soya adalah disarankan untuk membantu mempercepatkan penghasilan susu tubuh, Manakala Ostematrix/Kalsium adalah untuk mencegah sembelit.

Pengambilan ESP dan Ostematrix bersama-sama Set Bersalin Shaklee dapat memberi keberkesanan yang optimum

Dengan Pakej Bersalin Shaklee, semoga para ibu tampil segar, lebih sihat, lebih cantik dan anggun. Dan yang lebih penting susu badan juga meriah!


hubungi saya untuk sebarang maklumat lanjut. 
email: nourelhealth@gmail.com
sms/whatsapp: 0129322728


klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment